aleynamut merhaba, haftamda doktor çalışabilir raporu verdi e devlette raporum görünüyor fakat işverenin de bunu sisteme girmesi gerekir mi süreç tam olarak nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı ?
aslmoms aleynamut Evet işveren bunu SGK sistemine işliyor sonraısnda sizin doğum paranızda yatmaya başlıyor. İşverene bildirmekte fayda var.
aslmoms aleynamut çok özür dilerim doğru. yanlış okudum 💜🌸 Yine bildirin ki doğum sonrası izinlerinizin hesaplamasında yanlışlık olmasın.