esavas27 Bu ay Klomen kullandım 8 Nisan çatlatma iğnesi oldum yumurtam biri 18.9 ve 17.2 mm bugün Kontrole gittim ikisi de çatlamış dedi doktor tutarsa olur dedi gebelik dua edin bu ay çift çizgiyi bende göreyim 🥹
shawty8876 esavas27 bende 2 gün önce çatlatma iğnesi oldum bekliycez bakalım inşallah olur bu ay ya 🥹😇
esavas27 bbk28 yok takip etmedim iğneden hcg olduğu için hep pik çıkabilirdi testim var ama tutmazsa diğer ay takip edicem
esma4534 esavas27 hangi ilaç esavas27 benim de yumurtlama olmuyor Klomen de halledecz dedi adetin 2. Günü gideckmişm Pcos muydu sizin
esavas27 esma4534 Klomen kullandım doktoruma da sormadım pcos mu diye falan bilmiyorum doktorum bişe demiyor sadece ilaç verip şu gün gel diyor
esavas27 esma4534 klomenden önceki hafta da Duphaston folik asit birde vajinal fitil kullandım enfeksiyon olduğu için
esma4534 esavas27 hadi hayırlısı olsun bakalım bnmde yumurtlama olmuyor adet olunca 2. Gün gel dedi Klomen ilaç kullancm bakalım nasip Bide bende adet düzensizliği var şu aralar