Belli edebilir de etmeyebilir de canım hamilelik böyle sürekli kalbin ağzında geziyorsun. İlk aylar kalbi durur mu bi şey olur mu korkusu hep. Sonra hareketlerini hissetmeye başladığında ay hareket etmedi ay çok etti. Doğuma kadar stres bitmiyor canım. Allahım hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah