Geçen hafta kanamamdan ötürü doktora günde 3 kere içmem için Progestan verdi 3 kere içince kesildi dün öğlen uyuyakaldığım içemedim akşam içtim bugün uyanınca kanamam oldu sizce ilacı eksik kullandığım için midir yoksa tehlikeli bi durum mudur doktora gitmem gerekir mi