Ozgedgn1 sissis bebeğimin başı çok yukarıdaydı açılmamda yoktu bu haftadan sonra riskli olucağı için sezeryan kararı aldık
sissis Ozgedgn1 anladım cnaım. Benim de 2 cm açılmam var 40+1 günlük ama bebek çok yukarıda o sebwplw sordum