Arkadaslar 35+3 haftalık hamileyım ama erken dogum rıskım var ve agda yaptırmak ıstıyorum bebek kanalda genelde etrafımda hep şöyle şeyler duyuyorum ağda yaptırdım ertesı gun veya 2 3 gun sonra dogum yaptım dıyenlerı buda benı korkutuyo acıkcası ve hamilelikte baya bı kıllanmam oldu herkes döker bende aksi oldu utanıyorum kendımden sizce ne yapmalıyım jiletle devammı yoksa 2 gun sonra agda yaptırayım ne olacaksa olsun mu 🙄