Ya kızlar dün birkaç saat karnımda ve karnımın sol tarafında bir sancı oldu. Akıntı kanama vs bisey yoktu. 10 haftalık hamileyim. Gaz sancısıdır diye ilkte pek önemsemedim daha önce de kısa süreli olmuş gecmisti. Bu sefer geçmeyince dün acile gittim doktor alttan muayene istedi kabul etmedim ultrason çekin dedim kabul etmediler. Hiçbisey yaoamadan eve geldik. Evde bir parol içtim geçti. Daha önce böyle bişey yasayan varmı.