Allahneverdiysee Kızlar çok post açtım biliyorum bu son 😅 henüz hiçbir şey belli değil testim silik 3 gün önceki de silikti bugün kan verdim eşimin haberi yok hiçbir şeyden sizce söylemeli miyim ? Testte koyulaşma olmadı
Allahneverdiysee beautiful_ herkes aynı şeyi söyledi ben de kan sonucundan sonra söyleyeceğim 😅 kzıım benden önce söylemezse . Babası eve gelince her şeyi anlatıyor aile hekimine gittiğimizi de söyler
Alya05 Allahneverdiysee evet daha iyi bazı testler yanıltıcı oluyor kan ise keisn sonuç. Şimdi eşine söylersen ve sonuç negatif çıksa üzülür. Ama gebelik varsa çok güzel bi haber vermiş olursun
Allahneverdiysee Alya05 öyle yapacağım kimyasaldan da şüpheleniyorum aslında koyulaşma olmadı çünkü . Yine de kan sonucunu bekleyeceğim