Bykessra Rabiul Bizde 38+3 teyiz ve 20 nisana gün aldık 😂 sağlıkla gelsinler ilk sezeryan mi sizin acaba
Anneoluyorumm00 Rabiul sağlıkla al kucağına canım 🩷 kolay doğumlar diliyorum ağrısız sızsız 🥰 benim ikinci sezeryanım ilkine göre çok kolay geçmişti inşallah seninde öyle olur kuzum 💜