anne189 Merhabalar, sağlık ocağında gebelik takibinde neler yapılıyor ben Suan 21+3 günlüğüz. Olmam gereken bir aşı varmış sanırım oldunuz mu? Merak ediyorum. Başka neler için çağırıyorlar
MevaMomss anne189 Bende 19+0 oldum…Merak ediyorum sadece bir kere arayıp yaşımı ilk gebeliği kullandığım ilaçları sordu bu kadar …
Asi_07 anne189 evet oldum tetenoz aşısı birde kalp atışı için çağırıyorlar tansiyon boy kilo bakılıyor bazen kan tahlili de yapıyorlar bana yapılmamıştı
prenses99 Ben her ay gittim kontrole çağırdılar arıyorlardı hatta kan verdim her ay iki kere aşı oldum tetenoz her gittiğimde kilo tansiyon ölçülüyordu bebeğin kalp atışını bile ilk aylarda dinliyorduk küçük bi aletle
leefamily Beni sürekli arıyorlar kendi doktoruma sık gitsem mesaj atıp doktora gitmişsiniz heriey yolunda mı diyorlar hatta