Yasmin41 Daisyy Araştırma hastanesinde yaptırmıştım şeker yüklemesini şekerli su içmiştim ben canım sonucum da normal iyi çıkmıştı şimdi de o içtiğim şeyle kötü olacağım midemde tutamayacağm diye korkuyorum o yüzden pek istemiyorum yaptırmak
Daisyy Yasmin41 anladım hemşire bana şekerli şu içmek zor olur eczaneden aromali bu tahlil için icecekler var dedi ondan aldım ben. Çilek aromali gazoz gibi. Çok rahat ictim. Tavsiye ederim.
Daisyy d190516 ben de sağlık ocağında yaptırdım canım. Valla benim de üzerimde yüktü kalktı çok şükür 😊