Kızlar selam dün öğlen hiç bişey yoktu birden nabzım 160 oldu bayılacak gibi oldum ve elim ayağım boşaldı resmen komşum geldi okudu sağolsun sonra hastaneye gittik eşim geldi kanlarım ekg vs hepsi temiz sadece mide ve bağırsakta çok gazın var dedi mide koruyucu verdi ben 24 marttada rutin kontrol kardiyolojiye gitmiştim sıkıntı yoktu yine sizce bu panik atak mıydı? Hamile değilim emziriyorum ilaçta kullanmak istemiyorum emzirirken ama çok garip bi histi yaşayan var mı aranızda? Şimdi ya tekrar olursa va diye korkuyorum