wind ben de geçen yıl ilk doğumu Medipol Bahçelievler’de Derya Kanza gülle yaptım sezeryan doğum o kadar memnun kaldım ki hem hastaneden hem doktorundan. Şimdi ikinci gebeliğim 17. haftam dayım başından beri Çam Sakura’ya gidiyorum farklı doktorlar da denedim ama yok yani muayene en fazla 30 saniye sürüyor cımbızlı ağızlarından laf alıyorum o kadar gıcık oluyorum ki ultrason fotoğrafı bile vermiyorlar kağıdım yok falan diyorlar neyi ile ilgileniyor tam olarak anlamadım ya da daha önce sizin gittiğiniz özel hastaneler kötüydü iyi bir doktora denk gelmek tamamen şans işi gerçekten. Bayrampaşa kolona gittim geçen hafta cinsiyeti öğrenmek için cihazları en az 30 senelik o kadar kötü ki doktor ilgiliydi ama cihazlar berbat. İki ay önce bir tanıdığım doğum yaptı Bayrampaşa kolonda hemşirelerin ilgisinden hastane temizliğine o kadar memnun kaldı ki ben de doğumu orada yapacağım herhalde Medipol’ün yarı fiyatı devlette doğum yapmaya da cesaretim yok