Kızlar burda gebelik tansiyonundan muzdarip çok anne adayı var peki neden kaynaklanıyor bu durum gebelik öncesi tamsiyon problemi olmasından mı genetikten dolayı mı yani önlem amaçlı neler yapabiliriz okudukça gebelik zehirlenmesi yaşamaktan korkuyorum bende 🥲