Benim de ilk doğumum sizin gibi olmuştu eşimle beraber bebeği yukarı çıkarmışlar kovid dönemi olunca yanımda başkası da yoktu. Hatta eşime halen takılırım kızını gördün beni unuttun bıraktın :) bebeğin doğumu gerçekleşip kontrolleri yapılınca ameliyathane de fazla bekletmiyorlar annenin uyanması bekleniyor çünkü tam olarak