BKZ ilk 3 ay kullanamadım kesinlikle yasak dayan dediler burada postlar da açtım illet bisey sesime kadar kaybettim gebelik riniti ve alerjik rinit birleşmişti benim . Allerset ve Bilaxten yazdılar ben Bilaxteni kullandım burun spreyim var her zaman kullanmıyorum çok zorlarsa gece kullanıyorum normalde serbest ben öyle yapıyorum ilaç kullanımından 20 gün sonra kendime geldiğimi hissettim Kbb illadin verdi 4 gün kullanmıştım alerji bölümü kullanma deyip farklı sprey vermişti düzenli burun yıkama ve burun bandı da diğer öneriler arasındaydı bütün tuşlara bastı gittiğim doktor sağolsun kesin alerjik rinit yada mevsimler alerjin varsa alerji bölümüne bir gözük derim