paradise35 Kızlar ben şimdi 32de çalışabilir raporu alacağım 9 günde yıllık iznim var 25 mayısta 37+0 oluyor onun öncesinde 11 mayısta izne çıksam 9 gün yıllık izin kullansam doğumdan sonraki analık iznin etkiliyor mu?
tahamommy paradise35 37. Haftadan önce çalışabilir aldıysanız ve izne çıktığınızda çalışabilir gözüküceğiniz için etkilemez bence
seherozksnkl paradise35 bende o şekilde yapmayi düşünüyorum yıllık iznimi kullanıcam analık izninden düşmüyor yıllık izin farkli çünkü
paradise35 anstzist sgkyı aradım analık izninden düşmüyormuş bilginiz olsun rapor alınırsa düşüyormuş
paradise35 tahamommy evet yıllık izinde sigorta yatmaya devam ettiği için düşmüyormuş en sonunda sgkyı aradım en doğru bilgi için yıllık izin farklı yani
psymom2 paradise35 bence de mantıken öyle olmalı sonuçta yıllık izin hakkımız ben de çalışabilir alınca yıllık izne çıkmayı düşünüyorum bir iki hafta
psymom2 anstzist ben de bi kendi kurumuma sorayım tekrar ama sgk dediyse doğrudur herhalde. 32 den sonra yıllık düşünüyorum çalışabilir alıp hayallerim suya düşer 😅
psymom2 anstzist ben komisyona sordum da analıktan düşüyor dediler. Hatta bilmeden kullananlar olmuş önceden hep pişman oldular dediler