kızlar selam pkos hastasıyım 17 yaşımdan beri doğum kontrol haplarıyla adet gördüm 3 yıldır evliyim ve evlendikten sonra doğum kontrol hapını bıraktım, ada çayı civanperçemi ile şekeri de keserek düzenli adet görmeye başladım ortalama 35 günde bir adet görüyorum. eşimle 6 aydır çocuk deniyoruz bu ay ovülasyon testi yaptım akıntımı görüp ve çift çizgi gördüm o günden 2 gün önce o gün ve sonraki 4 gün denedik. şimdi heyecanla bekliyorum olmuş mudur diye adet dönemim 21 i gibi olacak ancak çok fazla sabırsızlanıyorum o yüzden sizinle paylaşmak sizden bilgi almak istedim. bu arada rahmim ters onu da söylemeyi unuttum 🥲