17 haftalığım, bende de dün aynısı görüldü. ikili testin sonucu temiz çıkmıştı. fetal veya amniyosentez önerdi. yaptırmayacağım. bir problem olduğunu da düşünmüyorum allah’ın izniyle. zaten bu saatten sonra fetal yaptırtsam ne ki, çocuk olmuş 5 aylık. detaylıyı bekliyorum şimdi bakalım.