annelikoo Kızlar sat 28 şubat bugun 6+2 olduk muayene oldum 9 nisanda 8mm mişti bugün verdim 16 mm olmuş kese ama bebek yok doktor normal dedi ama neden göremedim ki canım sıkıldı ya 10 gün somra gel dedi
yildizayaz1998 annelikoo korkulacak bir şey yok gayet normal geç dölenme olduysa içinizi ferah tutun kontrole kadar dinlenin ağır iş yapmayın 🥰
sevo1326 Bende ilk gittiğimde bebek gozukmemisti geç döllenme falan olabilir dedi beni şüpheye düşürmüştü doktor 1 hafta sonra tekrar gittim 7 haftalık gözüktü bazen ultrosan kaynaklida detaylı gozukmeye biliyor . sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah 🤍
yildizayaz1998 annelikoo ve daha çok minicik olduğu için bazen ultrasonda görinmeye biliyor annesi korkulacak birşey yok 🥰
annelikoo yildizayaz1998 ayy inşallah yaaa ikinci ama ilk kızımda görmüştük hemen gerçi onu üstüne görme olmuştu 😍
minikolik annelikoo benimde sat 23 Şubat bende 6 Nisan da gittiğimde göremedim tedirginim daha çok doktorun tutumu gerdi görmem lazımdı artık bugün galiba boş gebelik dedi
hndegrgn minikolik benimde sat 23 şubat 6 nisanda ultrasonda ilk başta göremedi idrara fazla sıkış gel yoksa alttan bakacağım dedi 8mm kese gördüğünü söyledi geç döllenme muhtemelen dedi iki hafta sonra çağırdı. İçiniz rahat etmediyse doktor tutumundan bence başka bir doktora tekrar gidin
minikolik annelikoo hafta içi tekrar başka bi doktora gitcem böyle olunca kendimi de hamile gibi hissedemedim hala
yildiz93 annelikoo 7 haftalıkken gördük çok zayıf bi kalp atışı duydum ama en net 9. Haftada görebildik panik olma daha çok küçük normal öyle olması
minikolik hndegrgn aynışmışız benim de 6 Nisan da bakıldı alttan da baktı kese öncekine göre büyümüş ama bebek hala yok olması gerekiyordu 5 gün öncesine göre bugün dedi haftaya gel yine olmazsa vakumla keseyi çekelim sonlandıralım gebeliği dedi 6 Nisan da tan 6+0 dı kese var büyümüş yolk var bebek yoktu