Benim adetim çok düzensiz en son 8 şubatta regl gördüm. 28 martta lh piki gördüm ve 9 nisanda testim pozitif çıktı. 20,54 değerle. Üç gün sonra tekrar test verdim 38,77 olmuş. Yani az yükselmiş. Böyle bir durum yaşayıp da sağlıklı gebeliği olan var mı?