birmeftu Rica ederim burda bir kişiye yardımcı olduysam ne mutlu bana, zor olacak ama atlatırsın hareketlerini hissetmeye başlayınca daha güzel duygular oluyor, burda okudum biri yazmış aslında gamsız olacaksın diye çok doğru, biz panik ataklılar hemen herseyi kötüsünü düşünüyoruz o yüzden stresli geçiyor, ben bazen yeter artık panik atağınada diyorum bi sakinleme geliyor, bebek için dayanıcaksın diyorum.