27+1 oldum riskli gebeyim hastaneden çıkalı 3 gün oldu, servikal kısalık ve hunilesme var. Ikı gundur sarı akıntı yaşıyorum dün akşam özele gidip idrar kan verdim. Pek önemsemediler crp 11 çıktı önemli değil dediler, idrar temiz dediler. Ama sarı akıntım var korktum, tekrar devlete gitmeye de çekindim. 27 haftalık diğer arkadaşlar sizler de var mı akıntı?