Kızlar bat 17 Nisan yani adetime 4 gün var normal regl olacağım zamana göre daha fazla bir kasık ağrısı yaşıyorum batma şeklinde ve 2 gündür yoğun beyaz akıntım başladı gebelik belirtisi olabilir mi bunlar? Normalde göğüslerimde hassasiyet olurdu o yok. Benzer belirti yaşayanlar oldu mu?