anneyim_ benim hiç belirtim olamadı. Normalde adet. Öncesi yaşadığım adet belirtilerineden hiçbirini yaşamadım. Ne göğüs ağrısı ne akıntı. Sadece açken ben ben değildim başım ağrıyordu. Bi farklılık olduğunu hissettim sol kasığım da değişik bi his vardı. Öğrendikten bi hafta sonra da düşük oldu