glsmm_ hayır doz artmadı 06 lik kullandım ikisindede hatta dozun az geldiğini düşündüm coraspin de versinler istedim ama kanama alanım vardı içemedim ve gerek görmedi doktorlar doz yüksek zaten bebekle ilgili değil senle ilgili bu dediler bisey olacaksa doz fazlada olsa olur dediler. Kalbi duran bebeğimin de sonuçları temiz çıktı herhangi bir genetik hastalık vs çıkmadı. Tek sebep bendeki pıhtılaşma diye düşündük bu yüzden son hamileliğimde de hep korktum her kontrolde kalbi durdu diyecekler diye nabzım yükseliyordu ne zaman hareketlerini hissetmeye başladım o zaman rahatladım biraz.