nidaahmet gebelik şekeri testi yaptırdığım zaman çıkmamıştı , ama şuan ne durum da bilmiyorum , belirletileri neydı sizde nasıl anladınız , ama uyumadan illa bisey yemem gerekiyor bende muz , süt , yada bir parça ekmek ve peynir yiyorum , 3. Trimester 29 haftalığız ama çok sık acıkma problemleri yaşıyorum