Lolo21 Merhaba gecen pazartesi günü işe başladım bebeğim altı ay bir haftalık eşim uzak olduğu için annem de kardeşlerim ve babamın bırakamadığı için bebeği annem bakmak zorunda ama ben annemin evinde kalıyorum hafta içi hafta sonu evime gidiyorum eşim de kendi iş yerinde kalıyor daha üç gündür başladık buna ama bebeğim ben gelince beni istemiyor anlıyor mu bilmiyorum daha çok küçük ama yüzüme bakmıyor ağlıyor beni görünce huzursuz oluyor ben de çok üzülüyorum zaten 39 gün maaş alıyorum şöyle düşünüyorum 39.000 için bebegimi bırakmama değer mi değmeyeceğini düşünüyorum ne yapacağımı da bilmiyorum annem de benim evime gelemiyor ben de burada kalınca bir düzenim olmuyor evet bebeğime çok iyi bakıyor biliyorum ama ben de bebegimi çok özlüyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum memur değilim özel sektörde çalışıyorum yani bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız gerçekten kendimi ruhen de iyi hissetmiyorum
elifsn23 Lolo21 canım benim hepimiz aynı süreçlerden geçiyoruz malesef çalışmasak bir dert çalışsak bir dert 😔 eğer bu paraya ihtiyacın çok fazla değilse bırak bence ama bebeğin için gerekliyse devam et bir şekilde bir düzene oturur zamanla
aselimdurum Lolo21 paraya ihtiyacın yoksa yani eşin normal bir hayat sunabiliyorsa sıkışmadan sizi bazı şeylerden mahrum bırakmadan bence ayrıl bebeğini büyüt ben kamuda çalışıyorum eşim yetiştiremiyor kamu olunca da tabiki özel sektör olsaydım çalışmayı tercih etmezdim
[silindi] ben şahsen bir memur olarak yarım gün süt iznim biterse ücretsize geçeceğim.çünkü evi borcu falan fistanı biz düşünüyoruz . birazda onlar çabalasın dert etsin onlar düşünsün biz düşündükçe, onlarda etrafa saçıyor