Ben de Ekimde kimyasal geçirmiştim.
Sonrasında regle 3 gün kala 9.85 le hamile olduğumu öğrendim. Tam bir hafta sonra 530 olmuştu. Düzenli kan verdim.. 6+6 da ilk muayeneye gitmiştim.. Şu an 19.haftadayız çok şükür.
Sizin de süreciniz sorunsuz olur inşaallah.
Sabırlı olmaya çalışın 🌿