@"ebrukkaya0
ebrukkaya Öncelikle çok geçmiş olsun. İlk yorumu yapan arkadaşın dedikleri çok faydalı gerçekten, ben de 20 li haftalarımda hasta olmuştum eşim Doğadan markasının kış çayını almıştı, günde 1 2 kez onu içerek atlattım ben de (görsel ekleyemiyorum, Google dan bakabilirsiniz lila rengi kutulu bir çay). İnşallah siz de en kısa zamanda atlatırsınız.