Kızlar iki gun önce ve bugün test yaptım bugün ki testte koyulaşmis gözle görülür sanırım hamileyim 🥹 ama heterezigot bir genden almışım mtfhr de heterezegit en erken şimdi mı gideyim 6 gün var regle daha önce dusuk öyküm yok Ekim ayında kimyasal yaşadım birde hazirana ayında doğum yaptım bebek vefat etmişti 37, haftalıkti napayım şimdi nereye gideyim