Ben 22 aydır deniyorum olmuyor daha başında olmuyor diyerek pes edersen olmaz canım sabır gerekiyor ve stres yapmadan akışına birakman gerekiyor. Ben bu 22 ay içinde 2 kez kimyasal yaşadım birini geçen yıl diğerini Kasım ayında. Elbet gelecek diyorum bak sende kimyasal yasamissin vücudun doğru çalışıyor tüplerin açık rahat ol.