hamisanneeee 27 haftalık yüksek tansiyonla acil Adana kadın doğuma yatırıldım akciğer geliştirici iğne yapılıyor ve alfamet tansiyon hapı verildi ayrıca antibiyotik verildi böyle öyküsü olan sonradan iyi olan var mı aranızda
hamisanneeee bus0707 bir ay oldu doğum yapalı 😪😪çok zor bir süreçten geçiyorum ani sezeryanla almak zorunda kaldılar Preklamsi geçirdim bebeğim yoğun bakımda mücadele ediyor