busrayilmzz06 benim ilk gebeliğim devleti deneyimlemedim ama çoğu duyduğum şey eşe, fotoğraf çekmeye ya da video çekmeye müsade yok, çekim esnasında bebek ultrasonunun gösterilmediği, hatta bazısı ultrason fotoğraflarını dahi vermiyormuş. Duyduklarıma göre özelde yaptırdığım için hiç pişman olmadım. Eşimle beraberdik, bebek yüzünü gostermeyince çekime ara verip yürüdüm çikolata fln yedim öyle devam edildi mesela. Her detayı defalarca kontrol edildi. Çekimin raporu hariç CD’si de verildi, bir sürü ultrason fotoğrafıyla beraber… Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim maddi olarak sizi zorlamayacaksa tabi 🥰