ozge9194 Ben şu an 21+4 haftalığım bu hastaneden randevu almak istiyorum fakat 24 hafta üstü gebelere bakılmaktadır diye açıklama yapılmış randevu alsam bakarlar mı eğer almazsam haftam geçiyor detaylı ultrason yaptırmak istiyorum yoksa geç kalacağım 😏
minikmucizem26 ozge9194 randevu alablrsin cnm..o açıklamanın bir önemi yok her türlü detayli ultrasona bakıyorlar. Ben de gecen hafta çam sakurada detayli ultrason yaptırdım doktorum cok tecrübeli ve atikti memnun kaldim..adı Verda alpay turk tu
melyyssa ozge9194 canım perinatolojiye alman gerekiyor randevuyu. Önce kadın doğumda yeşil alan açtır sonra tekrar dene belki işe yarar. Birde sabah 10 civarında bak sürekli.
mervegultkn mervegultkn maalesef çam sakura hast gebelere bakılmamaktadır veya 8 hafta üstü bakılmamaktadır gibi gibi değişiyor doktorları takip etmen gerekiyor 30 üstü gebeler 30 dk öncesinde ebe polk gözükmesi gerekmektedir flan diyor. her doktor ayrı yani
burakalp4 bende aynı hataya düştüm dikkatli bakarsan 24 hafta üstü gebelerin ebe polikliniğine başvurması gerekiyor yazıyor 24 hafta aldı direk doktorun yanına gidiyor 24 hafta üstü önce ebeyi görüyor alabilirsin böyle yazanlara