Ya kızlar cinsiyeti değişen var mı doktorum 15. Hafta da kendini göstermiyor %60 kız dedi ama baştan beri eşimde bende erkek hissediyoruz . Şuan 3 yaşında kızım var erken doğdu rahatsızlıkları var şuan bizim için en önemlisi sağlık cinsiyet değil ama içimizden geçen erkek ilk çocuğumda da doktorum erkeğe benziyor dedi eşim baştan kız dedi kız oldu sizde bu durumları yaşayanlar var mı