adetimi 5 gün geçti ve idrar testi yaptım negatif çıktı ama benım zaten idrar testinde gebeliklerim çıkmıyor ve göğüslerimde çok ağrı ve hassasiyetlik var bebek istiyoruz .
bugün bi akıntı gelir gibi hissettim parmağımla vajinama dokundum ve çok az içine soktum vajina duvarımda şişlik vardı sanki progestan fitil kullandım da şişmiş gibiydi gebelik olabilir mi acaba ?