gokce_ince Hanımlar merhaba ben daha alışverişe başlamadım. Bebek arabası konusunda çok kararsızım hafif ve konforlu olmasını istiyorum ama istediğim özellikler de yok eğer tecrübeliyseniz fikirlerinize ihtiyacım var
zuzubayram gokce_ince valla tüm özelliklerin olduğu bir araba zor aşırı pahalı tabi illaki vardır . Ama ben kanin boy hafif olsun istedim çift yönlü değil tek üzüldüm o malesef çift yönlüler çok ağır ben hiç ağır araba cekemem oğlumda yaptım o hatayı . Prego covi plus aldım çok hafif mağazadan baktığımda en gafifi oydu pusetş de var ayrıca fiyatı da fena değildi .
Madamm27 gokce_ince e bebekten aldım ben 2 sene olucak nerdeyse çok memnunum baby plus coupe kabin boy bebek arabası sürüşü çok rahat tek başıma her yere gidiyorum onunla
Hatice_00 gokce_ince en pahalısı bile gereksiz yatak kısmı çıkıyor araba ayrı katlanıyor yatak yada puset ayrı yerde saçmalık çok eziyetli kabin boy koldan çift yön öneririm
zuzubayram gokce_ince evet tek elle kapanıyor zTen onu tercih etmemin tek sebebi tek başıma kullanabilmem
Hatice_00 gokce_ince pusetli olmasına da gerek yok puseti en fazla üç ay kullanırsın. kabin boylarda tam yatar pozisyon var üç kademe oturma dinlenme tam yatar gayet kullanışlı yenidoğan dâhi yatar içine tam yatar pozisyona gelince ben bes bine aldım hafif de yormuyor eli kolu işimi görüyor yeter