mervekalkann esiel mutlaka saatinde atlamadan kullanıyorum. Öğünlerimi de buna göre ayarlıyorum. Multivitaminim, demir ilacım ve d vitaminim var. Vitamin eksikliğim olmamasına rağmen doğuma hazırlık için 16. Haftadan beri kullanıyorum 27+2 olduk. 🌸
hunilii esiel şuan mineral ve omega3 de içeren bir folik asit kullanıyorum onun dışında magnezyum kullanıyorum, 12 haftadan sonra elenatal kullanmayı düşünüyorum ama duruma göre karar vereceğiz bakalım
busrayilmzz06 Düzenli kullanmaya çalışıyorum ama mide bulantısı yaptığı için geceleri alıyorum doktor da gece içebilirsin dedi