Selamlar, tüp bebek yaptırmış olan ve bu süreçte olan anneler size bir sorum var, şimdi bizim ilk ivf denememiz daha önce gebelik öyküm yok doktorum Pgt gerek görmedi, siz ne diyorsunuz yaptırdınız mı yapılmalı mı ilk kez tecrübe ediyorum o yüzden de hiç bir fikrim yok bir de size sorayım dedim 🥰