Benim de 11 haftalık. Bir haftadan fazladır lekelerm oluyor. Plasenta aşağıda imiş muhtemelen ondan oluyor. İki hafta sonra da serklaj olacam,umarım plasenta nin bu durumu engel teşkil etmez serklaj için. Sol kasgmda dünden beridir ağrı oluyor,normalden biraz fazla. Sizde de oluyor mu? Çok korkuyorum😔