Merhaba kızlar ilk defa yazıyorum … 32+6 günlük gebeyim iki oğlum var bu bebeğime de kız denildi karşıma o kadar çok kız denilip erkek çıktı videoları çıkıyor ki aldığım kıyafetleri bile yıkayamadım hala zaten çok zor bir hamilelik geçiriyorum bebeğim de biraz haftasına göre ilerde stres oldum iyice şekerim de var karma karışık yazdım neyden bahsedeceğimi şaşırdım ama şimdi biraz okudum sizlerin yazdıklarını bende yazmakstedim acildeki kqdın doğum doktoru haftasına göre büyük olduğu için erken de doğum olabilir dedi başına gelen var mı bu arada sezeryan doğum benimkiler