threebabysmom 4 aya kadar zulüm gibi gelen ama 4.aydan sonra da ışık hızıyla geçen bir zaman çok çabuk geçti geçiyorda şükür ikili rakamlara düştük 🤭👶🏻
gvnrzz threebabysmom son 97 🥲 gecmiyor gibi geliyordu ama dönüp bakınca 6 ay cok cabuk gecmiş aslında
busepolatt threebabysmom son 12 gün ama ne zaman gelir Allah bilir 2.gebeliğim ilki 39+4 de geldi sabırsız bir şekilde bekliyorum 😂
threebabysmom gvnrzz ay bana hiç öyle gelmedi bu sefer 3. Bebem olunca galiba meşgalemde çok olunca geçti gitti 😅
threebabysmom busepolatt benim ilki doktor fesarlığı yüzünden 36+6 da geldi diğeri de kendiliğinden 36. Haftada gelmeyi seçti bu bari 38 haftayı görse çok iyi olucak 😅