Benim kızımın ismi Beril ona uyumlu olur diye Barış düşündük ben b harfiyle başlasın yeter dedim eşimde barış olsun mu o zaman dedi o şekilde karar verdik içimize de sindi. İnsan düşün düşün kafayı yiyo bide çevrede herkes ıy o ne o ne biçim isim bilmem ne gibi tepkiler veriyo ya sa şu olsun bu olsun diye fikir sunuyo akıllar iyice allak bullak oluyo. Sizde önünüze koyun isimleri içinize hangisi siniyorsa onda karar kılın ortak Bi karar olsun ki sonra yok sen koydun ben koymadım diye kavga çıkmasın. Biz kızımda da öyle yapmıştık çok isim geldi geçti ama en son ben Beril olsun mu dedim eşim de olsun dedi o şekilde seçtik. Bunda da eşim bi isim sunsun bende olur diyim istemiştim öyle de oldu çok şükür.