Ayy kızlar yarın bebişimizi görmeye gideceğiz çok heyecanlıyım inşallah sağlıklıdır tam 13+3 olduk 1 aydır görmedim bebişimi umarım cinsiyeti de öğreniriz yani kendisini gösterirse eğer 😂burdaki çoğu kişi erkek dedi babamız da kız hissediyor ay bakalım bizi neler bekliyor var mı önerileriniz bunu iç veya ye kendini gösterir diye💕