ilaydaa11 duphaston bende sürekli kullanırım , benim önceki sonlanan gebeliğimde 9 günlük gecikmem vardı 11 gün grcikmede kan vermiştim 645 çıkmıştı , sizde büyük ihtimalle gebelik vardır çünkü duphaston sonrası max 10 gün sonra adet sökülür sökülme aralığı (4-10 gün arası)
Erken gebelik testi yaptınız mı?