Kızlar 30. haftaya girdim iki gündür yürüyüş yapıyorum. Dün 4 bin bugün 3 bin adım atmışım tüm gün boyunca. 30-45 dk kadar bir yürüyüş yapıyorum bu süre içerisinde bir kere de dinleniyorum. Diğer adımlar gün içerisindeki hareketim oluyor. Dün yürüyüş anında hafif bir kaç kasılmam oldu bebeğimin hareketiyle birlikte hissettim ve dinlenmeye geçtim o şekilde tamamladım yürüyüşü. Uzun süren bir kasılma değil şiddetli de değildi. Bugün de yaşadım yine uzun değildi ama tam eve geldiğim anda başladı ikinci kata çıkarken zorlandım kasılmalardan dolayı merdiveni çıkarken kasılıyordum. Bir fikriniz var mı sizde nasıl durumlar? Yarın için sağlık ocağından tahlil için çağırdılar yarın da takip edeceğim. Yine kasılmam olursa cuma günü kendi doktorumuza randevum var o güne kadar yürüyüş yapmayı bırakırım.