bacım ılık suyada oturtuyorlar krem vermeden geçmez ama ya hamile olmasan daflon diye bir ilaç var iyi geliyor ama şuan kullanamazsın birde soğuk kompres yapabilirsin vazelinin varsa o bölgeye uyuulw yumuşwtır içeri iter bacım kardeşimde vardı çok zor illet g.o