Merhabalar 2 gündür idrarırımı yaptıktan sonra ve arada sırada böbreğim ve kasığım çok ağrıyor düzeliyor sonra tekrar oluyor bebek mi baskı yapıyor yoksa böbrekte taş mı var ikilemde kaldım randevum haftaya acile her gittiğimde alttan muayene ettikleri için gitmek istemiyorum yaşayan var mı ?