Bildiğim kadarıyla 1ve 3 trimesterda işlem yapmıyolar diş ağrısı benimde tam bayramda başımdan geçti arife günü zorla bi dokotrdan izin kağıdı alıp 2 dolgu 1 kanal yaptırdım ama inanın yaptırdıktan sonra bile ağrılar hemen geçmiyo kanal tedavim geçen hafta anca bitti yapıldığının gecesi asla uyutmadı sabahlara kadar ağladım ilk doğum beni bu kadar zorlamamıştı gerçekten çok zor bi acı tuzlu suyla gargara 8 saatte bir parol içebilirsiniz bide doktorunuza danışarak gargara tarzı şeyler verilebiliyor onları kullanabilirsiniz çok geçmiş olsun inşallah ağrı hemen azalır